Monday, December 29, 2008

sesuatu di sebalik kenangan

27 dis flight aku pg kl...terharu aku bila org yg d syg snggup datang, bukna dekaT, dr melaka dtg lcct nek motor lg tuh....emm ni dh kali kedua dia dtg jmpa aku d airport..makasih syg, aku hargai sngt2..tp cian kawan dia yg teman dia dtg ke airport, neway thanx to0 ya emi (nama kawan dia)..28 dis tu flight aku g alor star plak, aduh sedih bila aku dah masuk balai berlepas aku tgk dia kt luar...xsampai ati rasanya nk pergi..hurmmmm.tp apa kan daya, aku harus pergi jgk demi meneruskan pelajaranku..hu. sesampainya aku d alor star, member aku janji nk amek aku, tgu punya tggu, dekat kul 10 xsampai lg...dr kul 8.30am aku sampai kt apot hgga la kul 10, xnmpk langusng btang hidung dia..hurmm, aku pun putuskan tuk amek teksi..mahal gla tmbng dr apot (kepala batas) pg ke uum (bukit kachi)....tp xpela duit teksi tu bukan rezeki aku...aku redha dng semua tu.sampai d kolej kul 11. dah siap register smua, aku naik blik.,arituh aku demam+selesema plak..mmang dugaan btol la.kelas arituh aku xpg langsung, sib baik 2 kelas jak...hu2...arini 29 awal muharam, aku ada ok sket dr smlm, alhamdulillah....cadangku nk bersihkan bilik yg tertangguh smlm...moga thn 1430H ni mmbawa aku lebh dekat kepada NYA....sentiasa diberikan petunjuk supaya xsesat.....dan sentiasa di rahmatiNYA..amin

No comments:

Post a Comment